V této sekci najdete trailery na hororové filmy – ty nejnovější, ale i ty hodně staré. Trailery jsou seřazeny podle data natočení filmu a dále podle abecedy. Trailer můžete vyhledat také pomocí vyhledávacího boxu vpravo nahoře.
"Saturday Morning Mystery" je hororovou variací na klasické dětské příběhy "Scooby Doo". Mohlo by to stát za to.
Americký snímek „Bekcy“ není jen zajímavou proměnou Kevina Jamese, za mě je to hodně dobrá variace na vengeance filmy s tím, že tu máme v hlavní roli celkem mladou holku, která ale dovede sejmout pořádně urostlé chlápky. I v tom je nadsázka celého filmu. Ale nemůžu si pomoct, za mě je to něco, co tu prostě skvěle funguje. Film „Becky“ mě prostě bavil a skvělé gore byla jen třešinka na dortu.
Indický snímek „Bulbbul“ je produktem Netflixu, a tak jsem trochu doufal, že přece jen bude malinko jiný než klasická bollywoodská produkce. A ano, trochu jiný je, nejsou zde žádné zpěvy a tance, dokonce i stopáž je úměrná. Ale přece jen je to pořád docela vyměklý horor. Ale musí se nechat, že jsou zde scény, které v sobě potenciál mají. Jen by to chtělo někoho, kdo se jich nebude být při natáčení.
Mexický snímek „Ďáblovo znamení“ ukazuje, že Netflix sice dá docela dost prostoru každému, kdo má alespoň trochu zajímavý projekt, ale ve výsledku to stejně může být něco naprosto klasického, co ničím nezaujme, a to i přesto, že se to natáčelo v zemi, která má z hlediska víry čím zaujmout. Nějaký potenciál tu i byl, ale zůstal nenaplněn. Film by klidně mohl být kratší.
Americký snímek „Edgar Allen Poe's Ligeia“ by se dal považovat za poctu autorovy povídkové předlohy, ale není to zrovna pocta, která nadchne velké publikum. „Edgar Allen Poe's Ligeia“ je film pro omezené publikum, možná takové, která má nějaké umělecké cítění, ale nevadí mu, že se v něm ta výpověď tak trochu skrývá. Když ji nenajdete, asi vám to ani vadit nebude.
Americký snímek „Fantasy Island“ je takovou lehkou fantasy hororovou moralitou, která ale z mého pohledu celkem funguje, tedy funguje primárně jako něco, co by mělo být zábavné. A to se docela daří. Je to lehce předvídatelné, jsou tu problémy s tím, že to není extra nápadité, ale vlastně jsem se přistihl při tom, že mě tahle lehká hororová podívaná docela bavila. Není to tak špatné.
Koprodukční snímek „Gretel & Hansel“ rozhodně dovede zaujmout, protože se jedná o film, který má velmi dobrou, tíživou atmosféru, ale přiznám se, v jiných ohledech mě tohle novátorské zpracování klasické pohádky nenadchlo. Kdyby se tvůrci rozhodli pro natočení originálního filmu, byla by to jiná, ale tady dělají z něčeho známého cosi naprosto jiného, co za mě až tak dobře nefunguje.
Americký snímek „Lov“ je průměrná mainstreamová zábava, alespoň co se hororového žánru týká, ale díky tomu že je zde určitý prvek originality, ať už ve vedení příběhu anebo toho, jak je pracováno s herci, tak si rozhodně zaslouží víc než jen průměrné hodnocení. Dokonce si myslím, že je tohle film, který si může najít hardcore fanoušky, co si ho budou pouštět každý rok aspoň jednou.
Americký koprodukční snímek „Nenávist“, na němž se produkčně podílel nejen Sam Raim, ale také Takeshi Shimizu, autor původních filmů, je pro mě prostě jen remake. Remake až příliš remaků. Má to nějaký ten základní nápad, který ho odlišuje, ale jen lehce a z mého pohledu to prostě nestačí. Ten film se pro mě pak jen snaží vydělat na známé značce, ale není výrazně ničím jiný.
Koprodukční film „Neviditelný“ ukazuje, že Leigh Whannell svoje nápady ještě nevyčerpal a že rozhodně ještě má co natočit. A že vůbec nevadí, pokud bude natáčet sám, protože je to člověk velmi schopný i v tomhle směru. Snímek „Neviditelný“ je možná malinko roztahaný, ale vyloženě to nevadilo. Pořád je to film, který vás na svou stranu dovede strhnout i po ty dvě hodiny.
Americký povídkový horor „Scare Me“ rozhodně nenaplňuje to, co si vytyčil názvem, protože vás prostě nedokáže vystrašit. On nedokáže vystrašit ani ty jednotlivé postavy, ale na druhou stranu se mu zase musí nechat, že se tvůrci alespoň trochu snažili o celkem jednoduché gore a minimálně malinko toho zhnusení ve filmu „Scare Me“ najdete. Ale nějakou atmosféru? Na to zapomeňte.
Americký snímek „3 from Hell“ je prostě jen ukázkou toho, že se Rob Zombie zasekl u svých postav, sem tam se k nim chce vrátit, ale bohužel nikoli v případě, kdy má skutečně co říct, kdy je schopen předat něco nového, třeba i rozvinout jejich příběh. Ne, tady jen chce mít další trojici šílených vrahů, nechává je potulovat po špinavém světě a nikam dál se s nimi nedostane. Zbytečné dvě hodiny.
Jihoafrický snímek „8“ je ukázkou toho, jak může vypadat horor z trochu jiné kultury, horor, který by v sobě měl potenciál, že bude děsivý, ale ve skutečnosti se ukazuje, že je to spíš drama, které v sobě má pouze nadpřirozený prvek. Ale horor prostě není jen o tom, že je v jinak realistickém příběhu nějaký fantastický prvek. Tohle dělá ze snímku „8“ jen lehce podprůměrné drama.